Tuesday

APE JADAHNYA BLOG NI?

PENGUMUMAN PENGUMUMAN, IBU IBU BAPA BAPA EH INI LAGU APE :)

OKAY MCM BIASA PENDAPAT AKU, BLOG INI TONTONAN UMUM, ADA U KAT BAWAH TUU KAN? :)

Okay tekan Google kau search ah ape yang sepatutnya ada kat blog ni ? :) Okay bagi aku ah kann

:)
:)
:)
:)

1. Orang yang nak berniaga secara online contonhnya byk ah skg kan, jual baju, blouse, shawl and segala gajah laa kan :D Tapi bagus , dorg jimat koss semua kita tkpyh drive segala , cumanya kita tkdpt tgok kualiti dia laa kan? Hm aku? Kena usha depan baru beli, hikhik

2. Meluahkan perasaan yang terpendam, terselit, segalaa terrrrr laa, Macam aku tapi tuu duluu laa heeeee, Skg aku nk bangkitkan isu hangat , weeet * Kenyit mata sikit. Biasalah kdg kdg ada yg nak fight story sape best, ape kndungannya. Luah perasaan untunglaa aku faham kan :) Tkpe org kata 'BLOG AKU, AKU PUNYA HAL LAH, OKAY FINE HAMIK

3. Tempat mereka mereka yang berstylo menunjukkan kehebatan dorg, hikhik bukaan. Tunjukkan fesyen latest, tapi bagus jugak. Nmpk cntik teringin nk beli tapi duit hareem tkde. Tkpe cuci mata bolehkan? :)

4. Tempat penyampaian cerita sensasi, MCM REPORTER terkini, bukan Joyah spot jea cepat. Internet pun boleh tahan cepatnya -.- Mcm rusuhan di Mesir, salah ssorg budak buat blog untuk makluman terkini. Brilliant job :)

5. Untuk tatapan atau pun khas kepada seseorang ;) Ini paling aku suka. Someone tolong buatkan :)

Kau nak lebih? Tekan GOOGLE search sendiri :p
Kbai, lol

No comments:

Post a Comment