Wednesday

Enggak bisa

Perkataan yang keluar dari mulut kita takboleh patah balik tahu?
Jadi ape pun balaa bakal menjelma, terima dengan tenang.

Ini bukan Riwayat hadis mana mana, tapi mengikuti pandangan aku yang ngokngek ni. Biasalaa kan manusia taklari buat kesilapan yang kecil besar, ter semua :)

Menyesal mesti ada kan? Lepastu lenyap ah pastu timbul, weh ni ayat mcm lemas jea :D Biaalaa kau susah? Tak kan. Kejap aku ni act tkde idea, sebab sibuk dok wall, Ish penat nak melayan -.- Eh tak tak ikhlas tauu nyah :)

Okay berbalik kepada tajuk, Jagalaa perasaan mereka yang tersyg sebelum terlambat, bilaa dia dah jauhhhhhhhhhhhhh nanti baruuu terhegeh hegeh nk rindu kang -.- So hargailah dia yea.

Kerana mulut badan binasa, okay betul kan. Kerna mulut hati sakit, kena cemuh segala ;) Maafkan aku sahabat atas ketelanjuran aku berkata kata *Bhasa kiasan

Aku sayang kau and yess , kau nk pindah dua tiga hari ni aku dapat rasa kehilangannya, teramat weh, hati aku sakit bila tengok kau berangkat nnti ;) Jagalaa diri weh, aku sayang kau. Ciumulut sikit :* AHHAHAHA!

No comments:

Post a Comment