Tuesday

KAWAN?

KAWAN NI NUMBER BARAPA DALAM KAMUS HIDUP ANDA?

AKU?
FIRST ALLAH, NABI MUHAMMAD
PUAN SALBIAH, MD NADZRI
ABANG KAKAK AKU
KAWAN KARIB YANG TAK BACKSTAB AKU
CLASSMATES AKU
YANG PERNAH MENEGUR AKU DENGAN BAIK :)

Mak aku cakap kawan biar beribu, musuh biar satu. Jap jap aku keliru aku ada musuh ke eh? cuba angkat tgn sape tak puas hati skg dengan aku? :) ADA AKU PEDULI? hahah kejamnya statement aku.

Okay aku tknk cari balaa, aku nk cari kebahagiaan :) Mcm lagu Shahir, phewitttt :* Aku skg merenyam kan, hahah! Fullstop Eh aku mesti lebihkan kawan dalam ape jua keadaan tapi family first laa kay, Kebanyakan ank muda skg dorg lebih kepada kawan. Joli sakan, balik rumah terperap dalam bilik, begitu angkuh dirumah sendiri. Buat mcm hotel , datang balik makan tidur. Hish hish tak baik membelakangkan keluarga. Susah kan cari keluarga dulu. Ikatan baik, BAK KATA PUAN KEJIAM, AIR DICINCANG TAKKAN PUTUS :)

Aku dulu ada kenangan pahit, Org selalu ckp aku lebihkan Boyfriend aku. Ish sape laa kejam sgt bawak mulut buat fitnah tu? Hehe takpe dah dimaafkan, aku dah lupa pun. Ok aku tahu remaja zaman skg mmg cmtu, certain ah yang syg gila tahap mati kan. Smlm aku jumpa blog ni dia ckp pasal benda ni. Kesian kan? :)

Sedangkn kawan pun ada yang makan kwan, inikan teman lelaki yg tkde hbgn ape pun, GERENTI MENIPU. Janji manis tuu biasalaa, mcm aku dah makan byk sgt bahasa kiasan, sbbtu aku comel. Hikhik ke situ pulak.

Mkay, motif aku bukan nk kitai org, perli or mengata, ini umum, sukhati apelaa anda nk fikir, aku punya pendapat aku punya blog :) So jangan salah pilih kawan, anda akan terjebak dengannya. Shesh thank you :)



No comments:

Post a Comment