Monday

Comee heree hot story

BERTUDUNG UNTUK TUJUAN BERFESYEN ATAU TUNTUTAN AGAMA? :)


Tnyaaa Iyliaa? Aku akan cakap TUNTUTAN AGAMAA laaa for suree :)
Tapi persoalan aku, aku pun mcm berfesyen jugak kan? Keliru keliru jap garu kepala :) Okay, bertudung mmg tuntutan agama and bagi yang baru berjinak jinak nak bertudung. Mereka byk memakai tudung bawal, Eh bukan ikan bawal tauu, cuma namanya tudung tiga segi, Tahu tak? Jgnlaa ngap ngap sangat. Hihih

Itu paling senang and gampang ah bagi org nk berkawad cm aku :) Bagi yang kabutt bagi yang nak cepat jea, tapi aku ni Berhati hati so mgkin Shawl laa kut. Hikhik perasan nyaa :* Tebal mukaa tau if nk buat entry ni. Kahkah

Okay ni tudung bawal, fesyen duludulu. Eh aku pun pakai okay :)
Tapi yang ini tutup aurat sikit, boleh pin kat bahuu.

Ok shawl pulak, sepatutnya kita ada shawl gojet jea, ini yang paling awal sekali dekat Jalan Tar tuu jual. Paling hottt laa dulu. Aku pakai tapi cm selebet, bilaa segala gajah shawl ada, shawl gojet ni aku dah letak tepi. Heee tapi jarang ah pakai , satu lagi pashmina . Yang ini kena lilit so segala bhgian depan terdedah kan, Hee aku nk cuba pakai tutup dada lepas ni, moga mogaa :)


Hitam tu shawl gojet, merah tuu pashmina namanya :) Dua dua ni mmg pakai labuh cntik :)

Kak ni laa yang aku ckp tuu, dia pakai shawl ape pu still tutup dada, comel kan ? :)

Sekarang ni, dekat Jalan Tar tuu mcm mcm ada, shawl subang batu, bling bling, kedut kedut semuanaya ada, dorg ni tiru gaya org arab, kita nii Tak serupa Pantai Timur bukan Timur Tengah :) Heee inilaa gayanyaa mcm mcm, Jap eh

Adalah lagi, gmbr gmbr aku sebelum ni ada byk :) Heee tapi yang ini singkat, kena pandai buat laa, tgoklaa tutorial kat Youtube :)

Okay, baru aku faham, aku pun nak jadi mcm kakak yang atas tu, even nak bergaya tapi still menutup dada kan :) Selamat Mencubaa kawan, praktikkan dalam diri anda. Byee

No comments:

Post a Comment