Monday

Rahsia mukaa :)

Sekarang ramai yang tegur, EH IYLIA BERSIHNYA MUKA KAU, SERIOUS OH :) Pejal cakap aku pakai Mustika Ratu , jahatnyaa kau perli aku. Okay aku tkde rahsia, actually aku pun terkejut dengan keadaan muka aku. Tapi Alhamdullillah dah bersih :)

Artis selalu ckp, pakai botox ke? HAHAAH 'taklaa air wuduk jea :)' Hee aku pun nk jawab mcm tuu boleh? Hehehe Jangan belagak dengan kecantikan muka, gunakan ia sebaik mungkin okay?

YANG INI BAGUS, TEA TREE BODY SHOP :)

Aku takpakai ape pun, dulu mcm mcm aku taruk kat muka aku ni. Yelaa budak lagi kan ape pun tktahu :) Aku balunn jeaa taruk kat muka, yang penting tangan kena bersih. Eh eh haritu aku main bowling, tahu tak balik rumah terus demam, selsema. mak aku ckp virus bola bowling tuuu :) Yelaa wey berminyak kot, eeuw aku lupa nk bawak moiustriser, eja cmne? Cmtu laa kan? Hihi

Ramai ckp pakai itu bgs, pakai ini bagus, Iyelah dah remaja ada pimple, blackhead segala tu normal. Yang penting jgn terdedah kat cahaya matahri, skg matahari pun dah tercemar. Kann?
Lepas cuci muka, khaskanlaa satu kain kecik untuk muka you guys jea. Tkdelaa virus, selalulaa cuci Okay?

kdgkdg pakai makeup pun pengaruhi jgk en? So kalau aku nak hilangkan Eyel liner ke, blusher ke, HAHAHA aku pakai kapas plus Vaseline. Bgus untuk bibir pun boleh, pakailaa :)

PILIHAN AKU :)

So pencuci muka pun jangan balun, pakai yang sesuai dengan muka, jangan ikut org kulit dia lain, kau lain weh, skg mcm mcm ada, ramai ckp yang mahal mahal mujarab. Ciss menipu, takde mkna semua sama weh, jgn percaya propaganda jeaa tuu :) Jahatkan aku? :)

So, jangan lupa solat, itulaa yg sebenarnya pengubat segala, Air wuduk tuu byk khasiatnyaa tahu? Jangan lupa solat and rajinrajinlaa mengaji yea kawan kwan, Jangan time susah baru kelam kabut nk Turn to Alllah, mulai skrg dah kena :) Okay? lovechuu

No comments:

Post a Comment