Saturday

GELANG MALANG AKU, BOLA TAK STRIKE
TUDUNG BLINGBLING ;)


Tadi aku pergi Ampang Point, Main Bowling Bersama yang Tercinta
Yang tercinta sorang jeaa ikutt, Yang sorg lagi Busy kemainn doeeee :(
ILMI ILMI SEDIH TAHU? :(

Okay sudah biarkan bf aku tuu, tak lari gunung dikejar laa babe , Okay aku senang hati tengok mukaa dan senyuman Ekaa smpai ke telingaa bila jumpa MARKA dia * Bahsa penang ttuu, maksudnyaa buah hatii leeer.

Sumpah jealous tengok korang tadi bukan main en, okay fine. Ilmi nnti kita bet dorang buat lagi sweet triple double :)

Okay aku byk strike, but game kedua bola masuk longkang sebabtu EKAA menang, CISS! Aku pakai gelang bling bling bawak malangggg doeeee, haha SAKIT HATI

Makan Yong Tau Fooo tadi, Nyummy sedap teringat dekat Geng Ween dulu kita buka puasa sana, Heee harini mata aku melilau yelahh Bf takde kat sebelah, apedahal :) Tk berkelip mata aku wey, biasalah Janda Anak sorang kan, Mataa boleh tahan ;)

Okay THANKS BAZLI, kau byk keluarkan duit yelah duit gaji en en, Ekaa dapat rantai, Ceh aku jealous -.- Thanks Guys fr today, LOTS OF LOVE :)



No comments:

Post a Comment