Thursday

KRINGGGGGGGGGGGGGGGGG TING TONG , IYLIAA NK LALUUU :)

Okay, Untuk masa sekarang aku busy dengan study and bla bla bla , aku lupa ape nk salin. HAHA padahal malas nk taip, So esok eh bukan Sabtu aku ada date dengan Ekaa , Insyaallah jadi *Aku tkbagitahu mak lagi, Hihi melepet ah kau. Aku ingt nk follow kau tapi kannn, ada orang jual stuff murah murah kot, baju skirt bag aksesori bagai , aku ingt nk pegi dengan Kak Noni :)

Andai ada Jaket tuu aku pass ah kat kau ok? Heee tapi nk ikut kau, aku dah laa terror bab bab main bowling bagai ni, KAU? Strike pun tklepas, hua hua hua

Okay, dapat Cuti Seminggu woah apelagi menganagkang ah kat rumah beb, Have fun hbs tkboleh nk date dengan Ilmi :( Diaaa bussssssssssssssy jea -.- Gigit laa duit tu senang haha.

Okay , ada gambaru hot story aku kongsi lagi. Esok aku update up up sikit, Aku pun rushing ni. Heeeeeeeeeee Michuuuuuuuuuu Blogg, Kisss screen sikit okay sudah puas.

No comments:

Post a Comment