Thursday

BUDAK

EH TERIMA KASIH ATAS ENTRY YR BLOG, AWESOME LAA :) ABOUT ME KAN? HIHI .
Guys nak baca ada merpati putih hantar surat layang layang gmmbr Domo kat kita, dia tulis ni Alololo sweetnya kalah Ilmi taaaau, Jap nk COPYPASTE ,


Iylia Nadhirah :)
  • She is my bestfriend.
  • She is my sister.
  • She is my love.
  • She is my geng to mengumpat's.
  • She is belong w me, only me. Shuh, bitch ;)
  • She loves me.
  • I love her.
  • She is the world of mine.
  • She is understanding.
  • She love to make me smile.
  • She love jokes.

Yes, this is complete enough for me and I love her cse of these attitudes that she have :)

Aku cukup bangga kau ada? Tak kan? Jangan laa jealous weh, ada orang sayang aku laaa gilaaa. Jeling sikit sape yang kutuk aku tu, hahahha cium bibir sikit semua, HAHAH :)


No comments:

Post a Comment