Friday

HEE, PAKWE KITAA

Lamanya tkcakap pasal Ehem memerangkap buah hati, kaki, tangan , kepala. Tapi bf aku sorang jea okay Chaa? Kesian dia lama aku tak buat gosip pasal dia kan? Ish ish tak bertamadun betul aku ni kan?

Errrrr sape nama buah hati aku eh? Oh yea lupaa Ilmi kan? HAHAH Mestilaa ingat Capital I dia kan sama dengan burung merpati putih dia ni. Ececeh :) Kau jangan buat lupa Yaa, kang surat cerai ada depan rumah :) Hihihi

Tadi saya kira dah 123 HARI saya hidup dan bertexting, bercintan dengan Serigalaa Auwwwm ni, Dia panggil Saya Har har harimau Betina , Ngaaaaaaaaaaw ;)

Saya kan garang, hati ada swimming pool, nk selam? Ah tak boleh, Msuk coins dulu . Bak datang duit. haha Amboi masuk toilet pun bayar 30 sen tauuuu.

Okay mengarut dah , Nak cakap Saya sayang Dia. Awak jangan ganggu dia, niii Singa betina kau kena hadap weh! HAHAH, Okay bye I LEBIU SEMUA, LAGA PIPI SIKIT :*

No comments:

Post a Comment