Sunday

Whooooooooooooooot

WO AI NI :) *Ekaa ajar and nama bf aku dekat phone benda alah ni ah. Heee

Eh eh esok Ulangtahun Pernikahan aku sama Ilmi dong, Ya udah Empat Bulan maa :) Rasa ape? Rasa tawar kot, eh eh bukan manis. HAHA Well Ramai kan cakap aku nii sweet talker, nak tahu rahsianya? Jeng jeng meh sini aku bisik sebelah kau, Jgn pegang tangan, bukan muhrim. Hee

Aku pening tgok artis zaman sekarang ni, even dia bukan separuh dari hisup aku. tapi tiap kali aku tgok paper artis tu bla bla bla, hariini punya ckp 'JANGAN UKUR PADA PAKAIAN SAYA'

What the eff punya orang laa, kau dah terang terang pakai short weh sumpah baik kau tkpyh pakai ape, perur kau ttp pulak, benda yg haram kau dedah, tak ke bodoh manusia zaman sekarang. Tgoklaa mcmne dorg cari publisti murahan, Yelaa tak famous kn, dapat jadi permpuan seksi yang dilabel pun dia ingt okay ah tu.

Sudah sudahlaa tu aku rimas doee, haha tutup tutup ah sikit sakit mata aku weh , menambah kan dosa jea, dhlaa mengumpar lagi, dgr org ftnah lagi. Weee susah ada msyrkt cmni. Para artis sudah sudahlaa, anda punya populariti tak bawak ke mana pun , tk bwk awk msuk kubur. Stop laa yea jangan gebang sgt, aku pun naik meluat. Hee byeeeee muah muah

No comments:

Post a Comment