Friday

KESS

Hm tadi kat SMKTT yang Ngaaaaaaaaaawww tuu ada bacaan Yasinnn then depan aku ada sorang budak hyperactive, Yes He is quite cute laa cumanya biasalaah mcm ada smthng wrong kat fius dia, Walauweh, Budak ni pandai amk perhatian kot :) I LOIKEE,

Kisahnya tentang, Pn Saedah selaku Guru Penolong Kanan HEM, kenalah berhemah sikit prihatin hal anak murid dia en. Lately kan Suratkhabar bnyk keluar cerita HOT pasal SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN TAMAN TASIK, AMPANG :)

Firstly yang pasal Interlok Sejarah, Pengetua cakap perkataan P**** di Perhimpunan :) Aku tknk sebut kang tak pasal pasal nama aku naik suratkhabar Metro, Mampuss -.- Kerana Mulut badan binasa en en ? So careful, Hee And Hot story kedua yang pasal ' Meja terbang dari tingkat 4 :) 4 Tingkat , jap aku buat ke rabun eh selama ni? Sekolah aku ada 3 Tingkat jea, Tengok ah reporter atau PENGADU buat fitnah , bukan kemain kau en.

Yang tak tahan pasal kes Pengetua tu, Weh OPEN MINDED ah sikit nk jadi manusia ni, Kau orang takengar ape dia ckp, dia bagi penerangan bukan kutukan. Kita kenalaa peka sikit bukan pekak. Warga SMKTT pun tkpyh nk cerita gebang sgt, Buat malu sekolah kau dapat ape? Dapt wang tebusan? HAHAHAH!

Kes Sossilawati tuu pun tkselesai lagi, Ingt tak? Kejam kan pembunuhan dia? Tkboleh ingt bangsa ape yang buat tu, YA ALLAH, Dah akhr zaman dunia skg, bnda baik pun kena point, bnda pembunuhan cmni, Hukuman dia bkn main ringan weh. Haish Itulaaa namanya Dunia Akhr zaman, tiaada pembelaan masing masing dah kena suap duit tutup mulut.

*Jangan masuk paper pulak article aku ni, becok becok jugak. Ape gunanya Stu Malaysia? Ape guna rkyat demokrasi? Kita boleh luah penndapat sbg rakyat en? So fkr fkrlaa sebelum berckp. BUKAN BURUKKN NAMA KITA TAPI KELUARGA JUGAK, JAGA MULUT ANDA! :)

No comments:

Post a Comment