Saturday

KEKUATAN AKU :)

Siapa kekuatan aku eh? HAHHA Aku pun tktahu Jeng jeng mesti pelik bin ajaib anak kepada hairan kan kat aku kenapa tulis entry ni. Jyeah aku nk luah perasaan aku nii haa. Mehlaa tolong dengarkan, alooo bukannya lamaa punnn , boleh blehlaa eh eh? Pandang mata kita tatap gigi lawa yang tersusun ni, Hee segannya puji diri sendiri

Ok, aku takde ramai kawan skg entah kenapa semua dah lama tk contact aku, Aneh kan manusia ni. Aku kalau bab bab ni suka garu kepala kau tahu, Kau tahu tak, tahu takkkkkkkkkkk?

Aku tahk tahu ape yang manusia bangga bangga kan dengan diri dia kalau menyombong taksedar diri, hidung tinggi pipi tersorong sorong, Hish aku lupa peribahasa doe, Biarlaa inin bukan karangan 350 patah perkataan yang kena hantar, haha kena tnda jugak. Kahkah

Aku actually tak hairan pun dengan kawan yan gcun melecun ni, Yang hebat hebat yang nak lawan lawan orang, Hm tkpyh tkpyh tmbh rumit masalah aku nnti. Kang aku jealous :p Hee

Aku cuma nakkan kawan yang boleh ikut lifestyle aku, yang faham kehendak aku. Yelaa aku ni kan manja, mana boleh orang usik aku. Aku PAAAAAAAAAAANG nanti kau nak? Aku nak kawan yang bukan backstab aku dalam diam, kawan dengan aku sebab aku berduit ada barang and so on. Aku bet kau harta tak boleh jamin ikatan persahabtan tu weh.

Aku nk kawan yang baik, behave so aku pun nati terikut ikut. And sekarang Alhamdullillah Allah makbulkan doa aku, aku dah dapat balik kawan yang buat aku senyum sampai tulang telinga. Ween and The Gang :D I LEBIU, MWAMWA

Aku harap orang yang rapat dengan aku such as, Yayaa Ekaa Ilmi and so on kawan dengan aku ikhlas okay? Sbb aku byk secret w korang kan? Korang so sweet and cool. Aku nk korang stay ada dengan aku smpai aku dah dikebumikan dan dimamah oleh bumi.

Okay bagi sini tangan kau, bak datang jari halus okay janji haaaa? :) Aku sayang kau mcmne kau sayang aku, Boyfriends korang pun kalah tahu? Aku mesti menang sebab aku tahu aku ikhlas sayang kau orang semua. Laga jari sikit, Mwamwa.

LOTS OF LOVE


No comments:

Post a Comment